piątek, 12 września 2014

JAGODOWE USTA


Witam Was po chwilowej nieobecności.
Nieuchronnie zbliża się jesień a z nią nowe, jesienne trendy. W związku z tym przedstawiam Wam dzisiaj makijaż z akcentem na usta. Delikatne oko i szminka w pięknym, jagodowym odcieniu. No to zaczynamy!


Podkład, korektor oraz puder mam już na sobie. Na powieki nałożyłam bazę pod cienie.


W tym makijażu bardzo ważne są brwi. Muszą być wyraziste i dobrze wyrysowane. Skośnym pędzelkiem nakładam kolorowy wosk do brwi, nadając im kształt. Następnie małym, płaskim pędzelkiem wypełniam je cieniem do brwi.


Dużym, płaskim pędzelkiem nakładam chłodno-brązowy cień w załamanie powieki i rozcieram. Następnie tym samym cieniem zaznaczam dolną powiekę.


Płaskim pędzelkiem nakładam cielisty cień na środek powieki. Po czym, mniejszym pędzelkiem przy pomocy jasnego, kremowego cienia, rozjaśniam wewnętrzny kącik oka.


Rysuję kreskę eyelinerem i dobrze tuszuję rzęsy.


Następnie konturuję twarz bronzerem, a na szczyty kości policzkowych nakładam rozświetlacz.


Czas na usta! Nie mam konturówki w tym odcieniu dlatego rysuję kontur ust pędzelkiem. Następnie wypełniam usta kolorem. I to wszystko!


Makijaż bardzo prosty a zarazem efektowny. Gwarantuję, że będziecie zwracać nim na siebie uwagę.
Taki odcień szminki pasuje do każdego typu urody. I co najlepsze! Tej jesieni znajdziecie go w ofercie chyba każdej firmy. 
Serdecznie polecam i zachęcam do wypróbowania!

PRODUKTY

Podkład Maxfactor "Lasting Performance"  101 Ivory Beige
Korektor "Bourjois" 71 Beige Clair
Korektor rozświetlajacy po oczy "Lumene" 1 Original Light
Puder "Bourjois" "Healthy Balance" 52 Vanille
Baza pod cienie "Zoeva" 
Paletka do brwi "Sleek" Brow Kit Light 817
Paletka cieni "Zoeva" "Naturally yours"
Eyeliner w kałamażu "Gosh"
Tusz do rzęs "Too Faced" "Better Than Sex"
Bronzer "Too Faced" "Milk chocolate soleil" Light/Medium Matte 
Rozświetlacz "The Balm" "Mary-Lou Manizer"
Pomadka do ust "Bourjois" "Rouge Edition" 36 Pourpre Jazzy




4 komentarze:

  1. Anonimowy12/9/14 17:07

    Świetny bez dwóch zdań . Wypróbowałam i bardzo chwalili kilku znajomym koleżankom poleciłam domiblonde i są zadowolone i podają dalej ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) naprawdę się cieszę!
      Zapraszam do częstszego próbowania

      Usuń
  2. Mam pomadkę w zbliżonym kolorze (wibo Elixir) i ogromnie ją lubię, choć generalnie wolę podkreślać oko niz usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam małe usta i dlatego rownież wole akcentować oko. Ale pokochałam ten kolor od pierwsze wejrzenia :) i postanowiłam, ze nawet moje krótkie usta nie przeszkodzą mi w tym

      Usuń