środa, 20 sierpnia 2014

PALETKI CIENI ZOEVA



Cześć Kochane, dzisiaj przedstawię Wam recenzję absolutnie cudownych niemieckich paletek cieni do powiek. Dużo się teraz o nich słyszy, wszędzie pełno recenzji i filmików. Więc i ja muszę powiedzieć coś od siebie.
Zamówiłam je miesiąc temu w sklepie internetowym mintishop.pl i jedyny problem jaki miałam to dylemat, którą wybrać! Firma ta wypuściła 4 wersje paletek :  Rodeo Belle, Retro FutureLove is a Story oraz Naturally Yours. Każda ma tak cudowne kolory. A przecież nie jestem w stanie używać wszystkich na raz! W końcu zdecydowałam się na  dwie. „Naturally Yours” i „Love is a story”. Czekałam z nieciepliwościa, a na widok listonosza ucieszyłam się jak dziecko. Od razu otworzyłam i nie zawiodłam się. Opakowania urocze. Kolory cudowne! Zoeva dopieściła wszystkie szczegóły.

Paletka „Naturally Yours” zawiera 5 cieni matowych i 5 satynowych. Używam jej najczęściej ponieważ jest to paleta brązów, a w tych czuję się najlepiej na co dzień.



Paletka „Love is a story” zawiera 4 cienie matowe, 5 satynowych i 1 (fioletowy) ze złotymi drobinkami. Co tu dużo mówić? Są absolutnie cudowne.




Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, niezależnie od rodzaju wykończenia i przyjemnie miękkie. Łatwo nabierają się na pędzel. I musimy uważać, żeby nie przedawkować! Dają naprawdę mocny kolor. Fajnie się ze sobą łączą i nie osypyją. Naprawdę same plusy!

 A! I jeszcze jedno! Jak już wspominałam, mam je od miesiąca. Używam bardzo często, a po cieniach nic nie widać. Są po prostu super wydajne.

Opakowania są kartonowe, ale bardzo dobrej jakości. Zamykają się na dość mocny magnes, co zapobiega nieoczekiwanemu otwarciu w kosmetyczce. Jak dla mnie paletki te są idealne, a pigmentacja cieni taka, że naprawdę szczęka opada! Nie mogę, jak na razie dopatrzeć się żadnej wady. No może, że nie ma lusterka. Ale to naprawdę mały szczegół.


Cena w sklepie mintishop wynosi na tę chwilę 71,90 zł (uważajcie na allegro, bo możecie przepłacić nawet około 20 zł! sama widziałam). 

Myślę, że są warte swojej ceny.

Gorąco polecam,
DomiBlonde

2 komentarze:

  1. Anonimowy20/8/14 11:48

    Również uważam że masz ładne paletki , cudne kolory ... Jeśli miałabyś czas i ochotę chętnie zobaczę tutorial pin up girl w Twoim wydaniu ... Pozdrawiam cieplutko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow :) To mi się podoba! Challenge Accepted.

      Usuń