wtorek, 12 sierpnia 2014


NO TO START!

Witam Was Kochani bardzo serdecznie na moim blogu makijażowo-kosmetycznym. 

Wiem, wiem… żadna nowość, to już miliardowy blog kosmetyczny w internecie. Mam jednak nadzieję, że uda mi się Was czymś zaskoczyć i z przyjemnością będziecie tutaj wracać.

Nazywam się Dominika, mam 24 lata, ukończyłam studia na kierunku "Odnowa biologiczna z kosmetologią". Kocham tę dziedzinę, lecz jednak moją pasją jest makijaż. Blog ten powstał po to, aby chociaż po części podzielić się z Wami moimi pomysłami... Ale co tu dużo pisać? To nie pamiętnik. Czas brać się do roboty!

Zapał mam ogromny, jak każdy na początku, i w związku z tym postanowiłam publikować 2 posty tygodniowo. Jeden makijaż i jedna recenzja kosmetyku, bądź artykuł związany z tą dziedziną.
Nie wiem, naprawdę nie wiem czy mi się to uda, bo mam tez inne obowiązki, np. praca… Ale potraktuję to jako wyzwanie. 

Za jakiś czas będziemy mogli ocenić efekty.

A teraz gorąco Was pozdrawiam i zapraszam serdecznie do regularnego zaglądania i komentowania.

1 komentarz: